Home                       Contact       Aanmelden Nieuwsbrief               InnovationHub

  Plus interview            Passionate People           Blikvangers           Video           Columns
   Innovatie
   Mobiliteit
   Nieuwe Economie
   Nieuw Organiseren





























































Crowdfunding


Enver Loke en Rodney Nikkels van Chocolatemakers over hun ervaring met Crowdfunding

Crowdfundervaringen

Chocolatemakers staat voor het maken van èchte chocolade, ambachtelijk, duurzaam en van de beste kwaliteit. Omdat het maken van goede en èchte chocolade nu eenmaal het leukste en lekkerste is wat er bestaat!  Lees verder

Maarten Grooters van BeGreen over zijn ervaring met Crowdfunding

Crowdfundervaringen

Wij vervullen een voorbeeldfunctie in de energietransitie met een business (groei)model dat zowel economisch als milieutechnisch duurzaam is.  Lees verder

Nicholas Ninaber van Eyben van Ocean Sole over zijn ervaring met Crowdfunding

Crowdfundervaringen

Onze drijfveer is het verduurzamen van de wereld door middel van mooi en vrolijk makend design. Een boodschap blijft naar ons idee veel beter bij mensen hangen als deze een positieve lading heeft.  Lees verder

Er zijn 5 bepalende factoren voor een goede crowdfundingcampagne. Het verhaal, de ondernemer, het doel, het aanbod en de gunfactor

10 vragen aan Maarten de Jong, Oneplanetcrowd.nl

Oneplanetcrowd is sinds de start in 2012 snel uitgegroeid tot het grootste crowdfundingplatform voor duurzame en sociale ondernemers.  Lees verder

Een crowdfunding campagne geeft je de kans op jouw manier je verhaal te vertellen

9 vragen aan Bart Lacroix, onepercentclub.com

Via 1%Club stellen we campaigners ook in staat om aan de benodigde kennis en kunde te komen om hun project te realiseren.  Lees verder

Crowdfunding: Bedreiging voor banken?

Column van Jan Bouw, Share2start.com

Crowdfunding speelt helemaal in op de trend van zelfbeschikking en samenwerking.
 Lees verder

Crowdfunding biedt een kans om in substantiële kapitaalbehoefte te kunnen voorzien. Een aanvullend voordeel is dat hierdoor de cost of capital relatief laag kan blijven

9 vragen aan Sven Pluut

Wat voor mij het meest belangrijk is, is dat je product en positionering duidelijk in relatie is met je doelgroep die de crowdfunding financiert.  Lees verder













Crowdfunding, de hype voorbij

Haal maximale waarde uit jouw crowdfundingcampagne
In 'Crowdfunding, de hype voorbij' zetten vier ondernemers, elk vanuit hun eigen professionele ervaring, crowdfunding (weer) met beide benen op de grond. Ze schetsen de geschiedenis en context van crowdfunding en gaan uitgebreid in op de stappen en afwegingen die belangrijk zijn om een campagne optimaal in te richten. Zo dagen ze jou uit om maximale waarde uit jouw crowdfundingcampagne te halen.
U kunt het boek ditect bestellen bij: http://bit.ly/dehypevoorbij



















What is Crowdfunding? CrowdFunding planning? What, How,













How crowdfunding is going to change the world: Anna Guenther at TEDxTeAro



   Duurzaam Dossier
   In Beeld
   Innovatie Modellen





Crowdfunding
Is een rubriek onder redactie van Ronald Kleverlaan. Heb je vragen, opmerkingen of suggesties, stuur dan een mailtje naar:


Ronald Kleverlaan is crowdfunding expert.
Let's talk Crowdfunding!


  Plusbusiness.nl
  Over Plusbusiness.nl
  InnovationHub
  Contact
  Redactie
  Uitgever
  Nettiquette
  Disclaimer
  Persberichten
  Vrijwilligers


  Specials
  Leestafel
  Zeven wetten voor
    innovatie

  Bachelor Master Prijs
  Rondetafelgesprek
  Rondvraag


  Tools
  Kaizen
  Milieubarometer
  Ladder van Lansink
  Innovatiestijlquiz


  Infographics
  Kritieke grondstoffen
  Global resources stock
    check

  Human Development
    Index

  Kondratieff-golven
  Toekomstige
    technologische
    ontwikkelingen

  Ellen MacArthur
  Categorieën
  Innovatie
  Mobiliteit
  Nieuwe Economie
  Nieuw Organiseren
  Passionate People
  Blikvangers
  Video
  Duurzaam Dossier
  In Beeld
  Innovatie Modellen
  3d Printing
  Grondstoffen Strategie
  Deeleconomie
  Integrated Reporting
  Upcycling


  Columns
  Strategische Marketing
  Crowdfunding
  Klantgedreven Innoveren
  Partnershappen
  CSR Issues
  De Consumens
  Boeiend?


  Links
  Global Innovation Index
  Sustainable Society Index
  Gemeentelijke
    Duurzaamheids Index

  Plus interview
  Jacques Pijl
  Hester Klein Lankhorst
  Suze van der Meulen
  Roland Amoureus
  Wiebrand Kout
  Ton Van ’t Noordende
  Chris Heutink
  Tom Oostrom
  Ivo de Nooier
  Theo Voskuilen
  Merijn Everaarts
  Stientje van Veldhoven
  Taco Carlier
  Karel Luyben
  Rob van Gijzel
  Jacqueline Cramer
  Bas Ruter
  Femke Groothuis
  Felix Janszen
  Frank van Ooijen
  Herman Hoving
  Ewald Breunesse
  Ton van der Giessen
  Stef Kranendijk
  Max Remerie
  Henk de Bruin
  Hans Kwaad
  Marga Hoek
  André Veneman
  Gerald Schotman
  Marco van Gelder
  Thomas Rau
  Ton van Keken
  Sander Tideman
  Ruud Koornstra

  Volg Plusbusiness.nl


  Afmelden nieuwsbrief

   Facebook

   Twitter

   LinkedIn


  Innovatie Modellen
  Stacey Martix
  Het Ansoff model
  Concurrentiestrategieën
    van Porter

  The Lean Startup methode
  Design Thinking
  Het model van Knoster
  Innovatieradar
  Strategische innovatie
  Zes denkhoeden van De Bono
  Het Belbin model
  Het Nonaka model
  Clusterradar